Войти на сайт

 

Статистика сайта

Сегодня0
Вчера17
За неделю70
За месяц353
Всего59539

Поиск по сайту


<< < Ақпан 2018 > >>
Дс Сс Ср Бс Жм Сб Жс
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Материалдар

2020-2021 оқу жылындағы бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің жұмысын талдау

2020-2021 оқу жылындағы бастауыш сынып мұғалімдерінің

әдістемелік бірлестігінің жұмысын

талдау

Бастауыш сыныптардың әдістемелік бірлестігі «Оқушылардың жеке басы мен шығармашылық әлеуетін және педагогтердің инновациялық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін білім беру ортасын құру.»

БӘ мақсаттары:

1. Әдістеме, педагогика және психология саласында қосымша білім алу үшін орта құру.

2. Мұғалімдер мен оқушыларды зерттеу және шығармашылық қызметке тарту.

3. Бастауыш сынып оқушыларын оқытудың білім беру бағдарламаларының жаңа мазмұнына сәйкес келетін оқыту әдістері мен тәсілдерін жетілдіру.

4. Әр оқушының зияткерлік қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау.

Оқу-тәрбие үрдісіндегі басты бағыт:

балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу үшін оңтайлы жағдайлар жасау, оқушылардың денсаулығын сақтау, салауатты өмір салтына ұмтылу, әрбір оқушының жеке басының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасау, тәрбие мен оқытудағы отбасының рөлін күшейту.

   Оқу әдістемелік бірлестігі барысында екі отырыс өткізілді, онда келесі мәселелер қаралды:

1. ӘБ – нің 2020-2021 оқу жылындағы жұмысын талдау. Жаңа оқу жылына арналған жұмыс жоспарын бекіту.

2. «2021-2022 оқу жылында Қазақстан Республикасында жалпы білім беретін мектептерде білім беру үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» нұсқаулық-әдістемелік хатты зерделеу

3. Мемстандарт пен бағдарламаларға, нұсқаулық-әдістемелік хаттарға (пәндер, факультативтер, үйірмелер) сәйкес 2021-2022 оқу жылына арналған мұғалімдердің күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауын қарастыру.

4. Бірыңғай орфографиялық режимді сақтау (орыс тілі, математика).

5. Орыс тілі бойынша жазба жұмыстарына арналған дәптерлерді жүргізу (2,3,4 сыныптар), дәптерлерді ресімдеу.

6. Бірінші сынып оқушыларының оқу іс-әрекеті жағдайында сабақтастығы мен әлеуметтік бейімделуін зерттеу. Нұсқаулық-әдістемелік хат талаптарын орындау.

9. Оқу жылының басындағы оқушылардың оқу техникасының нәтижелері.

10. Нормативтік құжаттарды зерделеу.

11. «Бастауыш мектепте бағалау құралдарын пайдалану» тақырыбында сұрақтар қарастырылды. Тәжірибе алмасу. «Сабақ және сабақтан тыс іс-әрекеттің белсенді түрлерін қолдану арқылы баланың шығармашылық қасиеттерін дамыту», «Оқу іс-әрекетін ынталандыру және оны қалыптастыру».

Әдістемелік бірлестікте - 8 бастауыш сынып мұғалімі және 1 мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі бар.

Бар:

Педагог-зерттеуші – 2, педагог-сарапшы – 2, педагог-модератор – 2, бірінші біліктілік санаты – 1 мұғалім, екінші біліктілік санаты-1 мұғалім, санаты жоқ-1 мұғалім. Жоғары білім-7 мұғалім, арнайы орта білім - 2 мұғалім.

ӘБ құрамы: Черныш Галина Геннадьевна, Баранова Наталья Алексеевна, Русман Татьяна Михайловна, Аминова Галия Муратовна, Кошелева Елена Александровна, Даурбекова Наталья Юрьевна, Финк Елена Валерьевна, Москвина Жазира Рамазановна, Жайкова Ания Толювовна.

Екі мұғалім аттестатталды: Черныш Г.Г., Амренова Г.М., педагог-зерттеуші және педагог-сарапшы санаты берілді.

        2020-2021 оқу жылының оқу үдерісі кезекші топтар және 4 тоқсанға дейін қашықтықтан оқыту жағдайында өтті. Соңғы тоқсанда барлық бастауыш сынып оқушылары санитарлық нормаларды сақтай отырып, қалыпты режимде оқыды. Оқыту бес күндік аптаның екі ауысымы режимінде 1-4 бағдарламасы бойынша жүргізілді.

Оқу жылы бойы бастауыш сынып мұғалімдері келесі олимпиадаларға қатысты: «Зейін» РО, «Педстарт» РО, КИО және т.б. «Менің педагогикалық мамандығым» сайысында жүлделі орындарға ие болды.

Орыс тіліндегі «Орыс тілі диаграммалар мен кестелерде» әдістемелік нұсқаулығына шолуды Черныш Г.Г., Амренова Г.М., Даурбекова Н.Ю. алды. Г.М. Амренова «Қазақстанның өсімдік әлемі» жаратылыстану бойынша әдістемелік құралға шолу жасады.

Баспа басылымдары: «Қазақстан устазы» республикалық журналындағы «Әдістемелік тәсілдер жүйесі математика сабақтарында бастауыш сынып оқушыларының негізгі құзыреттіліктерін дамыту құралы ретінде» мақаласы.

         Оқу жылы ішінде бастауыш сынып оқушылары республикалық және халықаралық олимпиадаларға қатысты: «Ақбота», «ULAR – 2020 математикадан», «Піл», «Пони», «ULAR – 2021 математикадан», «КИО» олимпиадаларында жүлделі орындарға ие болды.

Бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘБ мектептің оқу жоспарына сәйкес жұмыс істеді. Оқу жылы барысында мұғалімдер өздерінің жеке мәселелерін, ӘБ мақсаттары мен міндеттерін басшылыққа алды. Жұмыста шығармашылық белсенділікті, әр оқушының зияткерлік қабілеттерін дамытуға, оқу іс-әрекетіне деген ынтасын арттыруға ықпал еткен әдістер мен тәсілдерді қолдандық. Жас мамандар тәжірибелі педагогтар тарапынан жеткілікті қолдау алды.

Бастауыш мектептің жұмысын талдау жалпы алғанда, қойылған міндеттер шешілгенін, бұған барлық бастауыш сынып мұғалімдерінің үйлесімді жұмысы ықпал еткенін көрсетті, бірақ олар өзекті болғандықтан, біз осы бағыттағы жұмысты келесі оқу жылында да жалғастырамыз.

          Қашықтық республикалық және халықаралық олимпиадаларға белсенді қатысу, олимпиадалар мен конкурстарға қатысу үшін оқушылардың белсенділігін ынталандыру; материалдарды жариялау; оқушылардың жұмыс дәптерлерін ресімдеуге және тексеруге мұқият болу қажет екенін атап өткен жөн.

 

Call cent

 

gossymbols
Мемлекеттік рәміздері

 

 

poslanie
Президент Жолдауы

 

 

balalar zhyly
Балалар жылы - 2022

 

 

mangelik
"Мәңгілік ел"

 

 

ruhany
"Рухани жангыру"

 

 

banner111kz