Войти на сайт

 

Статистика сайта

Сегодня2
Вчера43
За неделю156
За месяц553
Всего60799

Поиск по сайту


<< < Қыркүйек 2023 > >>
Дс Сс Ср Бс Жм Сб Жс
        2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

nauryz2024


Сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінің 2020-2021 оқу жылындағы жұмысын Талдау

Павлодар облысының білім беру басқармасы,

Шарбақты ауданы білім беру бөлімінің «№3 ЖОББМ» КММ

Сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінің

2020-2021 оқу жылындағы жұмысын

Талдау

2020-2021 оқу жылында сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігіне 18 мұғалім, әлеуметтік педагог және психолог қатысты. Барлық қызмет келесі мақсатқа қол жеткізуге бағытталған: мектептегі тәрбие жұмысының тиімділігін арттыру шарты ретінде сынып жетекшісінің кәсіби құзыреттілігін дамыту.

Оған қол жеткізу үшін келесі іс-шаралар ұйымдастырылды:

1. Сынып жетекшілерінің кәсіби құзыреттілігін үздіксіз арттыру үшін жағдай жасау.

2. Білім алушылармен және олардың ата-аналарымен жұмыстың интерактивті түрлерін белсенді енгізуге жәрдемдесу.

3. Сынып жетекшілерінің бастамасы мен шығармашылығын ынталандыру, балаларды тәрбиелеу бойынша зерттеу, іздестіру жұмыстарында олардың қызметін жандандыру.

4. Сынып жетекшілерінің жетістіктерін педагогикалық ұжымның жұмысына енгізу.

Болжамды нәтиже:

Сынып жетекшілерінің әдістемелік мәдениетін арттыру және соның салдарынан білім алушылардың тәрбие деңгейін арттыру.

Жұмыстың күтілетін нәтижелері:

-білім алушылардың тәрбиелілік сапасының өсуі;

- білім алушыларда негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін оқыту үдерісінде жағдайлар жасау.

Сынып жетекшілерінің ӘБ-нің 2020-2021 оқу жылына арналған жұмыс бағыттары:

- Аналитикалық қызмет.

- Ақпараттық қызмет.

- Әдістемелік қызметті ұйымдастыру.

- Консультативтік қызмет.

- Жұмыстың ұйымдастырушылық формалары.

- Секцияаралық жұмыс.

Сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігінде мектеп өмірінің маңызды мәселелерін шешу, балаларды тәрбиелеудегі заманауи әдістерді, формаларды, түрлерді, құралдарды, жаңа педагогикалық технологияларды дамыту мәселелері қарастырылды. Сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестігі ұжымды біріктіруге, мектеп дәстүрлерін сақтауға және дамытуға ықпал етеді, педагогтардың бастамасы мен шығармашылығын ынталандырады, олардың ғылыми-зерттеу және іздестіру жұмысындағы қызметін жандандырады, кемшіліктерді, жұмыстағы қиындықтар мен ауыртпалықтарды анықтайды және алдын алады.

Биылғы оқу жылында әдістемелік бірлестіктің жұмысы жан-жақты және мазмұнды болды.

2020-2021 оқу жылында 5 отырыс өткізілді, онда директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары А. М. Гуринамен бірге сынып жетекшілері мәселелерді талқылап, тәжірибелерімен бөлісті.

Сынып жетекшілерінің сынып ұжымымен жұмысын талдау және зерделеу көптеген сынып ұжымдарының қызметі жалпы мектептік және әлеуметтік маңызды міндеттерді жүзеге асыруға бағытталғанын көрсетті.

Барлық сынып жетекшілері қызықты іс-шаралар ұйымдастырды, тренингтер, іскерлік ойындар, кеңестер, ашық тақырыптық сынып сағаттары, ұжымдық шығармашылық істер өткізді, балалар үшін қызықты істер жасаушылары болды, өз сынып оқушыларының күнделікті өмірі мен іс-әрекеттерін ұйымдастырды. Тәрбие жұмысының жоспарларын талдау көрсеткендей, сынып жетекшілері сынып сағаттарын өткізудің әртүрлі формаларын қолданады – бұл викториналар, конференциялар, диспуттар, ойындар, жарыстар, экскурсиялар, кездесулер, сауалнамалар, сырттай саяхаттар, ауызша журналдар. Сыныптан тыс тәрбие жұмысының әртүрлі формаларының көмегімен сынып жетекшілері оқушылардың танымдық қызығушылығын, сүйіспеншілік пен құрмет, сұлулықты көре білу, кез-келген уақытта көмекке келу, адамдарға қажет болу, қызықты, шығармашылық, зияткерлік тұлға болу қабілеттерін қалыптастырады.

Сыныптан тыс іс-шараларға қатысу барысында, ашық ұжымдық шығармашылық істерді ұйымдастыру кезінде сынып жетекшілері өз жұмыстарын талдауға, оның нәтижелерін дұрыс бағалауға, кемшіліктерді жоюға үйренді. Сынып сағаттарын талдау кезінде ұсыныстар берілді:

1. Ұжымды қалыптастыру және ұжымда тілектестік қарым-қатынас құру бойынша жұмысты жалғастыру.

2. Пайдаланылатын әдістемелерді жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру.

2020-2021 оқу жылындағы МӘБ жұмысын талдауға сүйене отырып, 2021-2022 оқу жылында: оқушылардың денсаулығын нығайтуға және салауатты өмір салтын қалыптастыруға, оқушыларды қосымша біліммен қамтуды арттыруға (балаларды үйірмелер мен спорт секцияларының қызметіне тарту), балалардың жол-көлік жарақаттануының алдын алуға, кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың алдын алуға бағытталған жұмысты белсенді жүргізу; өткізілетін іс-шараларды ұйымдастыруға ата-аналарды тарту; түрлі деңгейдегі конкурстарға, жобаларға қатысуға оқушылардың көп санын тарту; оқушылармен жұмыс істеудің формалары мен әдістерін әртараптандыру, жағымды адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған ойын-сауық қана емес, сонымен қатар танымдық сипаттағы іс-шаралар өткізу; оқушының жеке басын зерттеуге көбірек көңіл бөлу; әр сыныптың ерекшеліктерін ескере отырып тәрбие жұмысының жоспарын құру.

Тәрбиелеу дегеніміз - балалардың іс-әрекетін ұйымдастыру. Адам дамиды, адамдармен бірлескен іс-әрекет процесінде және олармен қарым-қатынас кезінде өз дағдыларын, мінез-құлық үлгілерін, құндылықтарын, сезімдерін қалыптастырады. Сондықтан, сынып жетекшісі білім беру мақсаттарына жету үшін балалардың сыныптан тыс іс-әрекеттерін ұйымдастыра білуі керек, ал балалар үшін бұл олардың табиғи өмірі болып табылады. Мұны МӘБ-нің әрқайсысы біледі. Сол себепті әр сынып ұжымының мектеп өмірі қызықты және оқиғаларға толы.

 

Call cent

 

gossymbols
Мемлекеттік рәміздері

 

 

poslanie
Президент Жолдауы

 

 

balalar zhyly
Балалар жылы - 2022

 

 

mangelik
"Мәңгілік ел"

 

 

ruhany
"Рухани жангыру"

 

 

banner111kz