2022 - 2023 оқу жылының 1 жартыжылдығына «Жаратылыстану ғылымдары» ӘБ талдау
- Толығырақ
- Жарияланды 14.04.2023 11:41
2022 - 2023 оқу жылының 1 жартыжылдығына
«Жаратылыстану ғылымдары» ӘБ талдау
«Жаратылыстану ғылымдары» ӘБ 8 педагогтан тұрады. Барлық мұғалімдердің жоғары білімі, педагогикалық қызметте үлкен өтілі бар.
Жаратылыстану циклінің мұғалімдері жұмыс істейтін тақырып – «Жаңғырту және жаңартылған білім беру жағдайында заманауи білім беру технологияларын енгізу».
Бұл мәселені шешу үшін келесі негізгі міндеттер қойылды:
- Табиғи цикл пәндерін оқытуда жаңа педагогикалық технологиялар мен әдістерді, оларды немесе жеке элементтерді пайдалану мүмкіндіктерін зерттеуді жалғастыру.
- Үлгерімі төмен балалармен жұмыс жүйесін жетілдіру.
- Педагогикалық шеберлікті жетілдіру және мектеп әдістемелік бірлестігі мұғалімдерінің біліктілігін арттыру. Озық тәжірибені жинақтау және енгізу.
- Дарынды балалармен басталған жұмысты жалғастыру, әртүрлі деңгейдегі олимпиадалар мен конкурстарға қатыса отырып, оқушылардың әртүрлі жас топтарында зерттеу, жобалық, шығармашылық жұмыстарды жан-жақты пайдалану.
- Жаратылыстану-математикалық цикл сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану.
- Өзін-өзі тәрбиелеу, шығармашылық шеберханаларға қатысу, заманауи ақпараттық технологияларды қолдану арқылы мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыру.
Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттырудың маңызды құралы, мектеп жұмысының бүкіл жүйесін біртұтас етіп байланыстыратын әдістемелік жұмыс болып табылады. Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын, әдістемелерін, әдістері мен нысандарын ұтымды және жедел пайдалану қажеттілігіне байланысты әдістемелік жұмыстың рөлі қазіргі жағдайда айтарлықтай артып келеді.
Әдістемелік бірлестікке кіретін барлық мұғалімдердің педагогикалық шеберліктерін үнемі арттыратын жоғары білімі бар. Кәсіби шеберлікті арттырудың, педагогикалық шеберлікті жетілдірудің ажырамас бөлігі Мұғалімдерді аттестаттау, мектептің әдістемелік қызметінің жұмысы, әдістемелік бірлестіктердің қызметі, біліктілікті арттыру курстары болып табылады.
ӘБ отырыстарында жаңа оқу жылына арналған ӘБ жұмысының мақсаты мен міндеттерімен, 2021-2022 жылдарға арналған ӘБ жұмысын талдаумен танысты, жұмыс жоспарын жасап, бекітті. Біз нұсқаулық әдістемелік жазуды қарастырдық, жаңа типтік бағдарламалармен, әдістемелік әдебиеттермен таныстық. Пән мұғалімдерінің күнтізбелік – тақырыптық жоспарларын, пән мұғалімдері сәтті жұмыс істейтін элективті бағдарламаларды қарастырып, бекітті.
Жарты жыл ішінде балалармен түрлі конкурстарға олимпиадаларға дайындық және қатысу бойынша жұмыс жүргізілді. Оқушылар мектеп, облыстық, халықаралық байқауларға белсенді қатысты.
1-11 сынып оқушыларына арналған мектеп олимпиадасы өтті. Аудандық олимпиада 2 жартыжылдыққа ауыстырылды.
Анастасия Мылникова математикадан аудандық жасөспірімдер олимпиадасына қатысты.
Гайд Екатерина, Боярко Анна және Гостищева Алина Жас Кеменгерге қатысуда.
Оқушылар Дарын Кенгуруға қатысып, келесі нәтижелерге қол жеткізді - Бибик Анжелика, Корсакова Настя, Карабаева Аружан (сертификат), Турлова Ирина (сертификат), Кравчуков Егор (сертификат), Казека Юлия 3 дәрежелі диплом, Казека Екатерина 3 дәрежелі диплом.
8-11 сынып оқушылары лингвистикалық олимпиадаға қатысты және нәтижеге қол жеткізді - Белоусько Валерия 2 орын, Никитина Дарья және Толеген Шакира 3 орын.
Зубатенко Игнат география пәнінен облыстық жасөспірімдер олимпиадасына қатысып 1 орын алды.
Айқанатқа 8 сыныптан 10 оқушы қатысты.
Лекчинин Максим «Дарын» географиясы бойынша қашықтықтан өтетін олимпиадаға қатысуда.
Жукина Алина облыстық Family day байқауына қатысады.
Бірінші жартыжылдықта 6 отырыс өткізілді, онда тәжірибемен бөлісті, тоқсандағы үлгерім нәтижелерімен, бағдарламалық материалдан өту нәтижелерімен таныстырды. Дөңгелек үстел барысында ӘБ барлық мүшелері баяндама жасады. Мұғалімдерге арналған инновацияларды талқылап, өз сабақтарында жаңа технологияларды, инновацияларды қолдану тәжірибесімен бөлісті.
Жұмыс аптасында математика апталығы өтті. Бұл іс-шараға барлық математика мұғалімдері мен 5-11 сынып оқушылары қатысты. Материал оқушылардың жас ерекшеліктерімен таңдалды, көп деңгейлі, түрлі-түсті және қызықты.
Оқушылардың үлгерімінің нәтижелері бойынша барлық пән мұғалімдері кезек-кезек сөз сөйледі. Өз сөзінде олар оқушылардың пән бойынша үлгерімімен, өсудің көрінетін-көрінбейтіндігімен таныстырды. Үлгерімі төмен, дарынды оқушылармен жұмыс қалай жүргізіледі. Бағдарламалық материал орындала ма, артта қалушылық жоқ па. Мұғалімдер өздерінің жұмыс әдістерімен таныстырды, оқушыларды қорытынды аттестаттауға дайындау кезінде оқушылардың нәтижелерімен таныстырды, пән бойынша құжаттаманың қалай жүргізілетінін, оқушыларды пән бойынша дайындау кезінде қандай материал қолданылатынын көрсетті.
ӘБ басшысы: Штоль Наталья Владимировна