Войти на сайт

 

Статистика сайта

Сегодня0
Вчера43
За неделю154
За месяц551
Всего60797

Поиск по сайту


<< < Наурыз 2022 > >>
Дс Сс Ср Бс Жм Сб Жс
  1 2 3 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

nauryz2024


MODO 2024

Апта сайын Шарбақты ауданы білім бөлімінің, Павлодар облысы білім бөлімінің «No2 негізгі орта мектебі» КММ 4 және 9 сынып оқушылары МОДО сынақ тестілеуіне қатысады. Студенттер тестілеу тақырыптарын пысықтауда, жұмыстарын дұрыс және сауатты пішімдеуге үйренеді.. MODO бақылау тесті алда! Жауапкершілік күн сайын артады!

Изображение WhatsApp 2024 02 01 в 15.19.16 ad7459bd

Изображение WhatsApp 2024 02 01 в 15.19.16 bedd8f48

Изображение WhatsApp 2024 02 01 в 15.19.17 486754b8

Оқушылардың оқу жетістіктерін бақылауға дайындау

Апта сайын «No2 негізгі орта мектебі» КММ-де 4 және 9 сынып оқушыларымен МДО сынақ тестілеуі өткізіледі. Бақылау тестілеуіне дайындық қызу жүріп жатыр. Сынақ тестілеу кезінде студенттер онлайн тестілеу дағдыларын меңгеріп қана қоймай, сонымен қатар пәндер бойынша білімдерін жаңартуға мүмкіндік алады.

Изображение WhatsApp 2023 12 07 в 14.48.05 a94faa91

Изображение WhatsApp 2023 12 07 в 14.48.05 22ddff04

Изображение WhatsApp 2023 12 07 в 14.48.05 0db5bc34

Изображение WhatsApp 2023 11 29 в 11.44.10 e155f4c0

Изображение WhatsApp 2023 11 29 в 09.18.29 57fc89e8

Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған облыстық семинар

30 қазан мен 1 қараша аралығында «№2 жалпы білім беретін мектеп» КММ-де тақырып бойынша бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған семинар өтті.
«MODO-ға дайындық»
Семинардың мақсаты: бастауыш сынып сабақтарында оқушылардың оқу, математикалық және жаратылыстану сауаттылығын дамытуға бағытталған бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіптік білімін, оқу тәжірибесін және білімін жетілдіру.
Тапсырмалар:
- студенттерді MODO-ға дайындық процесіне тартудың оқу стратегиялары;
- Пәндік оқу жоспарларының оқу мақсаттарына сәйкес МОДО-ға дайындық кезінде оқыту және тәрбиелеу процесін жоспарлау, жүзеге асыруда практикалық дағдыларды меңгеруі
«Математика», «Әдебиеттік оқу», «Жаратылыстану».
Осы семинардың тренерлері мен ұйымдастырушыларына алғысымды білдіремін: бастауыш сынып мұғалімдері Алимбаева Н.Н., Закандаева Г.Н., Швацкая Т.Н., Зубатенко Ю.А., Кикот А.В. және Бондарь И.Н. облыстық семинарды жақсы ұйымдастырғаны және өткізгені үшін.

9b1d1e00 7e07 435a 8139 cc8f51594517

56a8ce6a e341 4ca2 b9ba d54826f60964

4173c1f4 b287 4edf a864 a1475443bb3a

7655718e 2925 4ba6 8a30 cc2601dadfa2

a1000f76 0227 4bb5 9f3c 2aca9837a3d1

e3903fa9 b98a 497f 87d0 ee93bc1b338e

4865c86a e7c9 4d74 93f2 697bc5bb1d43

 

Оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау тестінің құрылымы

Білім алушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі (бұдан әрі – ОЖБ) білім беру ұйымдарына тәуелсіз білім сапасын бақылау құралы болып табылады. МӘМҰ нәтижелері Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы No 604 бұйрығымен бекітілген тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкестігін анықтайды. Білім алушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі мыналарды қамтиды: бастапқы дайындық жұмыстары мен сынақтан өткізу; тестілеу, өңдеу және жүйелік талдау нәтижелерімен жұмыс; білім сапасын қамтамасыз ету бойынша әдістемелік көмек және ұсыныстар беру.

Білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау тәртібі Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2021 жылғы 05 мамырдағы № 204 бұйрығымен Білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау қағидалары бекітілген. Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі 4 және 9 сынып оқушылары арасында өткізіледі. Бастауыш мектеп түлектері үшін MODO кешенді тестілеу форматында өткізіледі. Мониторинг жүргізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар үш бағыт бойынша оқыту тілінде қолданылады.

     MOДO тестілеу нәтижелерін дайындау мен өткізуді, өңдеуді және жүйелі талдауды, одан кейін әдістемелік көмек көрсетуді және білім сапасын қамтамасыз ету бойынша ұсыныстарды әзірлеуді қамтиды. 4-сыныптардағы МОДО ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (бұдан әрі – АКТ) пайдалана отырып, оқыту тілінде функционалдық сауаттылықтың үш бағыты бойынша кешенді тест түрінде жүзеге асырылады: оқу сауаттылығы; математикалық сауаттылық; жаратылыстану сауаттылығы. 4-сынып оқушыларына арналған тест құрылымы: Оқу сауаттылығы – 10 тест тапсырмасы; Математикалық сауаттылық – 12 тест тапсырмасы;

Жаратылыстану сауаттылығы – 8 тест тапсырмасы. Тест тапсырмаларының формасы: бір дұрыс жауапты таңдау арқылы. Тесттің орындалу уақыты 75 минут (1 сағат 15 минут). Максималды балл – 30. 9-сыныптардағы MODO функционалдық сауаттылықтың үш бағыты бойынша оқыту тілінде АКТ-ны пайдалана отырып, кешенді тест түрінде жүзеге асырылады: оқу сауаттылығы (орыс, қазақ және ағылшын тілдеріндегі мәтіндер); математикалық сауаттылық; жаратылыстану сауаттылығы. 9-сынып оқушыларына арналған тест жұмысының құрылымы: Оқу сауаттылығы (қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі) әр тілге, 10 тест тапсырмасы, барлығы 30 тест тапсырмасы;

Математикалық сауаттылық – 13 тест тапсырмасы; Жаратылыстану сауаттылығы (физика, химия, биология, география) әр пән бойынша 8 тест тапсырмасы, барлығы 32 тест тапсырмасы. Тест тапсырмаларының формасы: бір дұрыс жауапты таңдау арқылы. Сынақ жүргізу уақыты 150 минут (2 сағат 30 минут). Ең жоғары балл – 75.

 

Call cent

 

gossymbols
Мемлекеттік рәміздері

 

 

poslanie
Президент Жолдауы

 

 

balalar zhyly
Балалар жылы - 2022

 

 

mangelik
"Мәңгілік ел"

 

 

ruhany
"Рухани жангыру"

 

 

banner111kz